top of page

שלוש השיחות שאתם חייבים לנהל לפני החתונה


אורך ההרצאה: 50-75 ד

קהל היעד: גילאי 25-35

תיאור מקוצר של ההרצאה:

את רוצה הכל. קריירה מספקת ומועילה לחברה, ציורים של ילדים על המקרר, וסדינים סתורים מסקס. גם אתה רוצה הכל. ברור שעל קריירה לא תוכל להתפשר, ילדים זה שמחה, ואתה בטח לא מוכן לגמור כמו הזוגות האלה מסדרות הטלוויזיה, שבהן הבעל מריר, האשהעוקצנית, וסקס עושים רק בארועים חגיגיים.

אבל כבר עכשיו, כשהרכוש המשותף שלכם כולל רק מיטה זוגית, שאריות סושי במקררוחתול רחוב, יש רגעים שבהם החתול מרגיש קצת יותר מדי. כבר עכשיו, כשאתם עדיין לא צריכים לקום בחושך לשחק עם הילדים, ויש לכם זמן לראות סדרות, אתם לא מצליחים להספיק את כל מה שחשוב לכם. מתחת לפני השטח מתנהלת ביניכם הורדת ידיים:הזמן של מי יותר יקר? אניצריך לוותר לה או שהיא צריכה לוותר לי?

ההרצאה הזו קוראת לכם לא להתעלם מתחושת הלחץ שמתעוררת בכם כשאתם מזהים, שביניכם לבין בן/בת הזוג שלכם קיימים פערים בנושאים הרגישים ביותר:אלה כסף, סקס וטיפול בילדים/ החזקת הבית. שלוש שיחות שאתם לא מעזים לקיים. וזאת בעיה.

בהרצאה הזו אני מדברת על הסיבות לכך שאתם מפחדים לדבר על הפערים ביניכם, אבל גם מערערת על כך שהפתרון שהגעתם אליו יעבוד. כי אין טעם לא לדבר על הדברים, להעמיד פנים שאתם נפשות תאומות ולקוות שמשהו ישתנה מעצמו.

בהרצאה אני מביאה את נקודת מבטי כמטפלת זוגית ממוקדת רגש, ומלמדת אתכם שאפשר להתמודד עם פערים, יש דרך נכונה ואפקטיבית לשתף את בן הזוג במה שחשוב לנו,אפשר להכיר ביחד בפערים בינינו בלי להתמוטט, וחשוב מאד ללמוד לעשות את זה. פער שמתעלמים מקיומו, לא נסגר, הוא רק גדל.


bottom of page